РЕЄСТРАЦІЯ ДО ППВА

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ ДО ППВА

Крок 1: Визначте мету поїздки до Республіки Польща та зберіть усі необхідні документи.

  • У випадку короткострокового перебування (максимум 90 днів протягом наступних 180) Ви повинні подавати документи на отримання візи Шенген.
  • У випадку довгострокового перебування (більше 91 дня протягом наступних 365) Ви повинні подавати документи на отримання національної візи.

Тепер Вам не потрібно очікувати дату реєстрації для того, щоб подати документи!

Для Вашої зручності та в цілях дотримання усіх заходів, що забезпечують безпеку персоналу і клієнтів ППВА, Ви можете подати документи у форматі „Поштового Відправлення” у будь-який зручний для Вас час, включаючи день оплати за послуги Візового центру.

Крок 2: Здійсніть оплату за послуги ППВА

Зібравши всі необхідні документи, здійсніть попередню оплату сервісного збору за послуги ППВА, обравши один із наведених нижче способів:

  • Онлайн на офіційному веб-сайті КредоБанку або на офіційному веб-сайті / через мобільний додаток ПриватБанку у додатку «Приват24».

Для здійснення оплати онлайн необхідно відвідати офіційний веб-сайт КредоБанку* https://newclient.kredobank.com.ua/visa/ або ПриватБанку** https://privatbank.ua/apps/privat-24

* Здійснити оплату онлайн через КредоБанк можуть як клієнти банку, так і інші особи, які не являються клієнтами даного банку, однак здійснити оплату можна лише особисто для себе (виключення становить оплата одним з батьків за неповнолітню дитину (до 18 років).

На веб-сторінці «Оформлення заявки на оплату сервісного збору Візового Центру» потрібно натиснути на кнопку «Оплатити онлайн».

** Здійснити оплату онлайн через «Приват24» можуть лише клієнти ПриватБанку та лише індивідуальну оплату особисто для себе (виключення становить оплата одним з батьків за неповнолітню дитину (до 18 років).

Якщо Ви плануєте подавати документи одночасно разом з чоловіком/дружиною та/або з неповнолітніми дітьми (в один день в одному ППВА) і бажаєте здійснити групову (сімейну) оплату (не більше 5 осіб), тоді Вам потрібно звернутись до відділення ПриватБанку і здійснити оплату в касі банку, так як у «Приват24» опція здійснення групової оплати відсутня.

У додатку «Приват24» у Вашому особистому аккаунті у розділі «Платежі» в полі «Новий платіж» потрібно вказати «VFS» і натиснути кнопку «Пошук».

Увага! Здійснити оплату онлайн через «Приват24» можуть лише клієнти ПриватБанку і якщо під час подачі документів у ППВА, перевіряючи банківську квитанцію оплати сервісного збору, працівником ППВА буде виявлено, що прізвище та ім'я платника відрізняється від прізвища та імені особи, яка подає документи на візу – документи не будуть прийняті у ППВА і доведеться знову здійснювати оплату сервісного збору та повторно реєструватися до ППВА.

  • У відділенні КредоБанку, або Ідея Банку, або ПриватБанку  на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорту, оплатіть сервісний збір. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей, надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти.

Під час здійснення оплати необхідно:

  • Вказати актуальний номер Вашого особистого телефону.
  • Обрати ППВА, до якого будете подавати документи (відповідно до Консульського округу згідно з Вашою реєстрацією місця проживання (пропискою)

Після здійснення оплати Ви отримаєте квитанцію з унікальним кодом PTN для реєстрації.

Дана квитанція повинна бути надана працівнику ППВА під час подачі документів у ППВА, як підтвердження здійснення оплати сервісного збору за послуги ППВА.

ВАЖЛИВО: Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону є правильним, доступним та належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону, або номер телефону, що Вам не належить, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти. Якщо під час оплати Ви надаєте номер телефону, на який раніше вже призначена дата реєстрації на майбутню дату, тоді Ваша оплата буде автоматично деактивована. Тому просимо Вас переконатися, що даний номер телефону попередньо не використовувався Вами для здійснення реєстрації до ППВА або не передавався третім особам.

Можна здійснити лише одну оплату для одного клієнта. У випадку, якщо Вами буде здійснено кілька оплат, а дата Вашої реєстрації по першій оплаті ще не мине – по всіх наступних оплатах здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде повернено кошти цих оплат.

*Зверніть увагу: оплата сервісного збору ППВА не зобов’язує платника до купівлі будь-яких банківських продуктів та послуг.

Крок 3:

На наступний робочий день після здійснення оплати, отриманий банківський код (PTN) буде активований через систему реєстрації. Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням.

Тепер Вам не потрібно очікувати дату реєстрації для того, щоб подати документи.

Для Вашої зручності та в цілях дотримання усіх заходів, що забезпечують безпеку персоналу і клієнтів ППВА, Ви можете подати документи у форматі „Поштового Відправлення” у будь-який зручний для Вас час, включаючи день оплати за послуги Візового центру. 

Автоматична система реєстрації призначить Вам дату й час подачі документів, в залежності від наявності вільних місць, але не раніше ніж 8 днів від дня оплати. Зверніть увагу, що оператори колл-центру не впливають на призначені системою дату і час, і не можуть їх коригувати чи змінювати.

Крок 4:

Після того, як система призначить Вам дату реєстрації, оператор колл-центру зв’яжеться з Вами у телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка по неділю (крім святкових днів) для подальшого підтвердження.

Важливо! Номер телефону на який здійснена оплата сервісного збору має бути постійно ввімкнений та в мережі. В іншому випадку оператор кол центру не зможе додзвонитися та підтвердити дату подачі документів.

Крок 5:

Коли оператор з Вами зв’яжеться, він проінформує про автоматично зарезервовану дату і час подачі Вами документів у ППВА. Якщо призначена системою дата Вам підходить, будь ласка, підтвердіть її у розмові з оператором. На підставі Вашої згоди оператор затвердить дату подачі в системі. У зазначений час Вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА.

Крок 6:

Якщо запропонована дата на подачу документів не буде Вас влаштовувати, оператор відхилить запроновану реєстрацію.

Наступна дата і час подачі документів будуть автоматично вибрані системою не раніше ніж за 3 дні від першої запропонованої дати і буде залежати від наявності вільних місць. Очікуйте наступний дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про другу запропоновану системою дату.

Крок 7:

Після повторного дзвінка з колл-центру, оператор поінформує Вас про другу автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження Вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час Вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів.

У випадку Вашої повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано, а Вам необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів.

Призначення дати реєстрації відбувається в автоматичному режимі. Оператори колл-центру чи працівники ППВА не мають впливу на призначення дати й часу і не можуть коригувати / змінювати дату самостійно. Виключно на підставі Вашого рішення запропонована дата буде прийнята або відхилена оператором колл-центру.

У випадку родини (батьки та діти), на один номер телефону можна зареєструвати максимально 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має подати свій власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи, і у той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо та надавати окремий номер телефону.

Якщо після здійснення оплати, з вами не зв’язалися протягом близько 3 днів, просимо відвідати  сайт ППВА і перевірити статус своєї оплати (PTN) – натисніть тут

Якщо статус коду є активним для реєстрації – це означає, що дату ще не зарезервовано і необхідно очікувати зміни статусу.

У випадку, якщо дата вже зарезервована, просимо очікувати на дзвінок оператора для підтвердження дати реєстрації. Додаткову інформацію можна отримати зателефонувавши у колл-центр.

Телефони колл-центру:
+38 044 5945496
+38 032 2984410
+38 032 2424564
+38 050 4193010
+ 38067 3430480
+38 093 1755503